A keresőoptimalizálás különböző típusai

2022.08.12.
keresőoptimalizálás, szakállas férfi laptoppal

A keresőoptimalizálásnak is megvannak a maga altípusai, mely alapján megkülönböztethetünk eltérő módszereket. Így létezik az úgynevezett off page keresőoptimalizálás, mely lényegében azt jelenti, hogy mérvadó oldalakra van szükség ahhoz, hogy a megfelelő link ránk mutasson, hozzáillő tartalmakból kiindulva.

Továbbá, itt már fontos a közösségi média marketing szerepe is, akár a megfelelő influenszerek, akiken keresztül szintén ránk találhatnak. Emellett létezik az úgynevezett on page keresőoptimalizálás is, melynek alapja egy hatékony honlapmotor. Ebben a keresőoptimalizálási formában javasolt az egyedi forráskódú weboldalak használata.

Ennek a típusú keresőoptimalizálásnak az alapja beírható egy forráskódba, valamint feltölthető a megfelelő kulcsszavakkal, mely látható a keresőmotorok számára. A keresőoptimalizálás világában léteznek az úgynevezett short tail és long tail kulcsszavak, mely arra utal, hogy egy szóból áll a kulcsszó, vagy több szóból. A short magától értetődően az egyszavasra utal, míg a long a többszavasra. Azt azonban érdemes tudni, hogy a keresőbe legtöbbször ma már többszavas kifejezéseket írnak be a felhasználók, egyre ritkábbak az egyszavas keresések.

Ennek megfelelően érdemes alkalmazni hirdetőként a short tail és a long tail technikáját. Hiszen, a többszavas keresésekkel, sokkal pontosabb, egyfajta szűrésen átesett találat listát fog kapni, így kevesebb feladata lesz a további szűkítéssel ahhoz, hogy megtalálja, amit keres. Ha megbízható partnerre szeretné bízni cége számára a SEO marketinget, akkor érdemes megnézni a marketingkalkulator.hu oldalát!

Recent posts